Strona główna » Zakupy dla instytucji

Zakupy dla instytucji

Zakupy dokonywane przez jednostki budżetowe.

Dla jednostek  budżetowych, w tym  samorządowych jednostek budżetowych oferujemy możliwość zakupu na trochę innych warunkach niż standardowe.
Poniżej przedstawiamy je w pytaniach i odpowiedziach

Czy wystawiacie faktury VAT ?
TAK.
Po przejściu pierwszego kroku z widoczną zawartością koszyka przechodzimy do kroku drugiego, w którym zaznaczamy pole Firma i wpisujemy niezbędne dane.
W przypadku posiadania konta w sklepie i zalogowania dane te wypełnią się automatycznie.

Czy na fakturze VAT może znaleźć się Odbiorca / Nabywca ?
TAK.
W kroku 3 Potwierdzenie danych pojawi się automatycznie zaznaczone pole Faktura
W dolnej części  strony znajduje się pole Uwagi – tutaj prosimy wpisać dane Odbiorcy / Nabywcy oraz ilość dni potrzebnych do zapłaty np. 14.

Czy wystawiacie faktury z odroczonym terminem płatności ?
TAK.
Termin płatności określa Zamawiający. Realizujemy faktury z płatnością od 7 do 30 dni.
Wysyłka towaru może być natychmiastowa, bez konieczności opłacenia lub po zaksięgowaniu wpływu zapłaty. Wybór należy do Zamawiającego.
Opcja — Odroczony termin zapłaty dla jednostek budżetowych jest widoczna dla zalogowanych użytkowników i wystarczy ją wybrać. Standardowy wariant to 14 dni. Jeśli potrzeba więcej prosimy wpisać to w polu "Uwagi" (3 krok zakupowy).
W przypadku odroczonego terminu płatności wysyłka jest możliwa jedynie na adres instytucji zamawiającej. Do wyboru są firmy kurierskie lub Poczta Polska. Jeśli Odbiorca zdecyduje się, po otrzymaniu terminowej faktury na adres e-mail,  opłacić  przed wysyłką może wybrać również opcję Paczkomat lub Orlen Paczka.

Czy wystawiacie faktury proforma ?
TAK.
Proformy są wystawiane automatycznie przez program sklepu, w momencie wysyłania potwierdzenia zamówienia. Wystarczy kliknąć przycisk Pobierz proformę.

Czy na fakturze musi być widoczny koszt wysyłki ?
NIE

Przy zakupie powyżej kwoty 280 zł się nie pojawi.
Przy mniejszej kwocie możemy zaproponować inne rozwiązanie.
Wyjaśnimy podczas rozmowy telefonicznej 791 495 655.

Co zrobić, jeśli brak produktów lub jest niewystarczająca ilość w sklepie ?
Prosimy dodać do koszyka wszystkie dostępne, żeby je zarezerwować dla siebie. W polu uwagi (3 krok podczas finalizacji zakupów) należy wpisać numer katalogowy produktu np. 38-046-102 jego nazwę np. Farba akrylowa biała  i podać potrzebną ilość. Skontaktujemy się niezwłocznie, informując o sposobie rozwiązania problemu.

Robię zakupy związane z realizacją projektu współfinansowanego przez Unię Europejską lub inną instytucję, ale nazwy produktów w sklepie różnią się od tych wymienionych w projekcie. Co wtedy ?
W przypadku niewielkich różnic w nazwach zawsze możemy skorygować nasze nazwy na fakturze. Wszystko oczywiście w granicach prawa. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego 791 495 655.
 
Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu