Producenci

Newsletter

Dopisz się do newslettera
i bądź na bieżąco!

stat4u

TAX FREE

F.A.Q / Cookies - ciasteczka

... czyli najczęściej zadawane pytania:

1. Czy muszę się rejestrować w sklepie, aby dokonać zakupów?
Odp.: Nie - nie ma konieczności rejestracji.

2. Jaka dla mnie płynie korzyść z rejestracji w sklepie?
Odp.: Rejestracja ułatwia zakupy – raz wpisane dane zostają zapamiętane przez sklep. Jest możliwość ich późniejszych zmian, jak również zmiany/dodawanie adresów do wysyłki. Możliwy jest podgląd w historię oraz status zamówień, a także korzystanie z przechowalni. Zamówienia pobraniowe klientów zarejestrowanych nie wymagają weryfikacji telefonicznej, co przyspiesza ich realizację.

3. Czy muszę potwierdzać zamówienie pobraniowe?
Odp.: Tak – Zamówienie pobraniowe należy potwierdzić klikając w link otrzymany w mailu lub skontaktować się z nami telefonicznie.

4. Kiedy można składać zamówienia?
Odp.: Zamówienia można składać 24 godziny/dobę przez cały rok.

5. Czy wszystkie widoczne w sklepie artykuły są dostępne 'od ręki'?
Odp.: Tak - oprócz artykułów, które chwilowo są niedostępne oraz „Na specjalne zamówienie”, których czas oczekiwania wynosi ok.14 dni lub wg indywidualnych ustaleń.

6. Złożyłam zamówienie, a nie otrzymałam maila potwierdzającego. Dlaczego?
Odp.: Być może podczas składania zamówienia został podany błędny adres mailowy (prosimy o kontakt z nami) lub mail trafił do SPAM-u. W takim przypadku należy sprawdzić SPAM/śmieci, wejść na swoją pocztę od strony WWW. Proponujemy dodać naszą witrynę do witryn zaufanych.

7. Jak długo będę czekać na zamówiony towar?
Odp.: Zamówienia wysyłamy w ciągu 48 godz. roboczych od wpływu środków na konto lub od potwierdzenia zamówienia pobraniowego. Najczęściej wysyłamy tego samego dnia, o ile płatność została zaksięgowana lub zamówienie pobraniowe zostało potwierdzone i/lub zweryfikowane do godz. 13:30. Jeśli została wybrana wysyłka kurierem, to paczka powinna być dostarczona pod wskazany adres w ciągu 24 godz. roboczych. Natomiast, jeśli Pocztą Polską - przesyłką priorytetową do 3 dni, - ekonomiczną do 7 dni.

8. Jaki jest koszt wysyłki zamówionego towaru?
Odp.: Koszt wysyłki uzależniony jest od wagi zamówionego towaru i formy dostawy. Szczegółowe informacje znajdują się w zakładce: Koszty dostawy. Tam również znajdują się informacje o przesyłkach 'gratisowych'.

9. Jakie formy płatności są akceptowane?
Odp.:
- płatność przelewem na konto bankowe Sklepu
- płatność przelewem lub kartą kredytową poprzez system DotPay
- płatność gotówką płatną u dostawcy (kurier/listonosz) - przesyłka pobraniowa
- płatność gotówką - odbiór osobisty w siedzibie firmy [Elbląg]

10. Czy otrzymam rabat?
Odp.: Szczegółowe informacje na temat rabatów dostępne w zakładce Kody Rabatowe.

11. Czy wystawiacie Państwo faktury VAT?
Odp.: Tak - podczas składania zamówienia należy wypełnić formularz z danymi do faktury i zaznaczyć opcję chęci otrzymania faktury VAT.

12. Czy mogę otrzymać przesyłkę pod inny adres niż adres zamieszkania?
Odp.: Tak - jest możliwość podania w formularzu innego adresu do wysyłki, np. miejsce pracy.

13. Czy po złożeniu zamówienia mogę domówić dodatkowe produkty/ ilości lub dokonać innych zmian w zamówieniu?
Odp.: Odp.: Można dokonać zmian dopóki przesyłka nie została już wysłana. W przypadku chęci zamówienia dodatkowych produktów wystarczy złożyć nowe zamówienie, zaznaczając odbiór osobisty, a w uwagach podać nr zamówienia, z którym mamy połączyć obecne. Oba zamówienia zostaną wysłane w jednej paczce. W przypadku innych zmian w złożonym zamówieniu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

14. Co oznacza status -na wyczerpaniu- przy polu dostępność na karcie produktu?
Odp.: Oznacza to, że dany produkt jest w magazynie w niewielkiej ilości, jednak nadal można go zakupić. Gdy ilość ta spadnie do 0 status zmienia się na "brak towaru" i zostanie uzupełniony przy następnej dostawie.

15. Do czego służy przechowalnia i jak się nią posługiwać?
Odp.: Przechowalnia służy do tworzenia listy produktów "obserwowanych", którymi jesteśmy zainteresowani i planujemy ich zakup w przyszłości. Umożliwia szybkie i łatwe przeniesienie produktów do koszyka w dowolnym czasie (z poziomu panelu "Moje konto").
Dodanie do przechowalni nie rezerwuje produktów.

16. Co w przypadku, gdy jakiś produkt, którym jestem zainteresowany/a jest niedostępny?
Odp.: Proponujemy złożyć zamówienie z produktów obecnie dostępnych, a w uwagach podać numery, nazwę i ilości produktów, które mielibyśmy dołożyć do zamówienia. W chwili, kiedy otrzymamy towar, powiększymy zamówienie oraz wyślemy nowe podsumowanie zamówienia. Dopiero po tym fakcie będzie można je opłacić. Warto wcześniej skontaktować się z nami, aby dowiedzieć się, jaki mniej więcej będzie czas realizacji całkowitego zamówienia.

17. Czy wysyłacie Państwo przesyłki za granicę?
Odp.:Tak, ale wyłącznie na terenie Europy. Wysyłki zagraniczne traktowane są na innych warunkach, w związku z tym prosimy o wcześniejszy kontakt.


Cookies - ciasteczka

Czym są pliki -cookies-?

Poprzez pliki 'cookies' należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. 'Cookies' zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Do czego używamy plików 'cookies'?

Pliki 'cookies' używane są w celu dostosowania zawartości stron internetowych do preferencji użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych. Używane są również w celu tworzenia anonimowych, segregowanych statystyk, które pomagają zrozumieć w jaki sposób użytkownik korzysta ze stron internetowych co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości, z wyłączeniem personalnej identyfikacji użytkownika.

Jakich plików 'cookies' używamy?

Stosowane są dwa rodzaje plików 'cookies' – 'sesyjne' oraz 'stałe'. Pierwsze z nich są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). 'Stałe' pliki pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików 'cookies' albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika.
Pliki „cookies” wykorzystywane przez partnerów operatora strony internetowej, w tym w szczególności użytkowników strony internetowej, podlegają ich własnej polityce prywatności.

Czy pliki 'cookies' zawierają dane osobowe

Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików 'cookies' mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika.

Usuwanie plików 'cookies'

Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików 'cookies' na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików 'cookies' w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).


Sklep internetowy Shoper.pl